Dienstag, 23. Februar 2016

Happy Birthday

Hallöchen,

mit meinem Blumen Stanzer von StampinUp habe ich wieder ein paar neue Blumentopf Karten gebastelt, einige davon auch zum Geburtstag. Ich habe hier die Lelo Design Schnecke, die meiner Meinung nach super auf den Blumentopf gepasst hat.

 photo IMG_20160223_205134.jpg

Wie gefällt sie euch?


Ich mache hier bei der Challenge "Birthday Wishes" vom allsortschallenge-Blog
mit.

I made another flower pot cards for birthday wishes with my flower punch from stampin Up. Here I used the lelo Design snail and I want to take part in the allsort Challenge "Happy Birthday".

Do you like it?

Liebe Grüße

Sabrina


1 Kommentar:

  1. Yes I like it , the snail is a great fun addition and the flowers are really lovely.
    Thank you for joining our Birthday Wishes challenge this week at Allsorts.

    Kath

    AntwortenLöschen